Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022

ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ»

 
 
Εγκρίθηκε από το Υπουργείο η διεξαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο: «Εικονική Επιχείρηση» και του συνοδευτικού μαθητικού διαγωνισμού με τίτλο: «Καλύτερη Μαθητική Εικονική Επιχείρηση» του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece (JA Greece).

Κάντε click εδώ για να διαβάσετε την εγκύκλιο
 
Όσοι μαθητές ενδιαφέρονται να απευθυνθούν στην κα Φανή Μαρνέλλου Υπ.Τομέα Οικονομίας του ΕΚ Ευόσμου

Εικονική Επιχείρηση

H Εικονική Επιχείρηση αποτελεί ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που βασίζεται στην αρχή της «εκμάθησης μέσα από την πράξη» και απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 15-18 ετών (Γ’ Γυμνασίου έως και Γ’ Λυκείου). Υλοποιείται δωρεάν από το Junior Achievement Greece σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία από όλη την Ελλάδα και όλους τους τύπους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γενικά Σχολεία, ΕΠΑ.Λ., Ειδικής Αγωγής, Πειραματικά). Βασίζεται στο διεθνές πρόγραμμα «Company Program» που υλοποιείται σε 117 χώρες, και θεσπίστηκε από το Junior Achievement Worldwide, τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό οργανισμό σε θέματα επιχειρηματικότητας παγκοσμίως. 

Γενική Περιγραφή 

Η Εικονική Επιχείρηση αναπτύσσεται με άξονα μια ομαδική βιωματική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές δημιουργούν μια «εικονική» (δηλ. μη νομικά συσταθείσα επιχείρηση), κατανοώντας όλα τα στάδια της δημιουργίας, λειτουργίας και ρεστοποίησής της. Διαμοιράζουν και αναλαμβάνουν ρόλους για να σχεδιάσουν και να παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε διαπιστωμένες κοινωνικές ανάγκες, είναι φιλικές προς το περιβάλλον και διακρίνονται από καινοτόμα χαρακτηριστικά. Στόχος είναι η καλλιέργεια και ενίσχυση ικανοτήτων, δεξιοτήτων και στάσεων των μαθητών, ώστε να συνειδητοποιήσουν την κοινωνική ευθύνη τους ως μελλοντικοί επαγγελματίες με σεβασμό προς το κοινό καλό και το περιβάλλον. 

Κατά συνέπεια καλλιεργούνται η ανάληψη ευθύνης, η δεξιότητα σχεδιασμού και προγραμματισμού, η ανάλυση αναγκών, η οργανωτικότητα, η ομαδοσυνεργατικότητα, η επικοινωνία, η διαχείριση χρόνου, η λήψη απόφασης, η επίλυση προβλημάτων, η αξία δέσμευσης στην ποιότητα και η ευθύνη της κοινωνικής και περιβαλλοντικής επίδρασης. Επιπλέον τα σχολεία έχουν τη δυνατότητα να συστήσουν διασχολικούς μαθητικούς συνεταιρισμούς, ανταλλάσσοντας πρακτικές από διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα.

Πηγή: compass.