Τετάρτη 1 Μαΐου 2024

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ

Έρευνα

Σκοπός: Διερεύνηση Στάσεων και Αντιλήψεων εκπαιδευτικών Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης για την λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου το σχολικό έτος 2023-2024

Μεθοδολογία Ποσοτικής Έρευνας: Βάσει δομημένου Ανώνυμου Ερωτηματολογίου

Περιορισμοί: Χρόνος

Μέγεθος Δείγματος: 50 Έγκυρα Ερωτηματολόγια

2 Άκυρα (μη ολοκληρωμένα)

Εργαλεία: Microsoft Excel

Προφίλ Δείγματος: Άντρες και γυναίκες Εκπαιδευτικοί Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Σχολικής Μονάδας-2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί αφορά τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης για πρώτη φορά στα επαγγελματικά λύκεια με σκοπό τη συγκέντρωση πληροφοριών από τους καθηγητές και εν συνεχεία στατιστικών κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2023-2024.

Σας παρακαλούμε σημειώστε την απάντησή σας στις παρακάτω ερωτήσεις:

1. Έχετε ενημερωθεί ικανοποιητικά σχετικά με τη λειτουργία του Τμήματος Ένταξης;

o Ναι

o Όχι


 

2. Πιστεύετε ότι με το Τμήμα Ένταξης επιτυγχάνεται

o Προαγωγή ίσων ευκαιριών

o Καλλιέργεια δεξιοτήτων

o Ενίσχυση της ποιοτικής Εκπαίδευσης

o Μείωση της Σχολικής Διαρροής


 

3. Πιστεύετε ότι το Τμήμα Ένταξης θα συνδράμει αποτελεσματικά και ενεργητικά το πνεύμα συμπερίληψης στη σχολική καθημερινότητα;

o Ναι

o Όχι

o ΙΣΩΣ


 

4. Η φοίτηση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο Τ.Ε ενισχύει την ομαλή ένταξη τους στο περιβάλλον της τάξης;

o Ναι

o Όχι

o Ίσως


 

5. Θεωρείτε εποικοδομητική τη συμμετοχή σας σε κοινές δράσεις συνδιδασκαλίας και συνεργασίας με τους συναδέλφους του Τμήματος Ένταξης;

o Ναι

o Όχι

o Ίσως


 

6. Πιστεύετε ότι οι μαθητές σας ενισχύονται γνωστικά και ψυχοσυναισθηματικά από τη φοίτηση τους στο Τμήμα Ένταξης;

o Ναι

o Όχι

o Ίσως