Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Γ-ΤΟΥΡ, Γ-MAR, Γ-ΟΙΚ και Γ-ΠΛΗΡ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΩΝ

Το 2ο ΕΠΑ.Λ. Ευόσμου ενημερώνει τους αποφοίτους των παρακάτω τεσσάρων πρώτων τμημάτων ότι η επίδοση των Απολυτηρίων και των Πτυχίων θα πραγματοποιηθεί ως εξής:

Γ΄ ΤΟΥΡ, Γ΄ ΟΙΚ και Γ΄ MAR

  • κ. Νικολαΐδης (Γ΄ ΤΟΥΡ): 09:00 – 11:00
  • κ. Κρητικός (Γ΄ ΟΙΚ και Γ΄ MAR): 09:00 – 11:00
  • κα Τραϊανού (Γ΄ ΟΙΚ, Γ-ΤΟΥΡ και Γ΄ MAR): 11:00 – 13:00

Γ΄ ΠΛΗΡ 

  • κ. Ρουμελιώτης (Γ΄ ΠΛΗΡ): 09:00 – 11:00
  • κα Σεβαστιάδου (Γ΄ ΠΛΗΡ) : 11:00 – 13:00

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΩΝ 

  1. Από την Τετάρτη 24-06-26 θα ακολουθήσει σταδιακά και η επίδοση και των άλλων τμημάτων
  2. Την Τρίτη 23-06-26 θα επιδοθούν αποκλειστικά οι τίτλοι μόνο αυτών 4 των τμημάτων. 
  3. Υποχρεωτικές δύο υπογραφές παραλαβής α) στο πρωτόκολλο και β) στο μητρώο  
  4. Οι απόφοιτοι οφείλουν να προσέλθουν αυτοπροσώπως και εντός του καθορισμένου χρονικού διαστήματος για την παραλαβή των Απολυτηρίων και των Πτυχίων τους.
  5. Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του αποφοίτου, η παραλαβή μπορεί να γίνει αποκλειστικά από γονέα ή κηδεμόνα, ο οποίος θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσει:
    • το δελτίο αστυνομικής ταυτότητάς του και
    • εξουσιοδότηση μέσω gov.gr από τον απόφοιτο, στην οποία θα αναφέρεται ρητά ότι εξουσιοδοτείται για την παραλαβή των τίτλων σπουδών.
    • χωρίς την προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών δεν θα πραγματοποιείται η παράδοση των τίτλων σπουδών.