Την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση του 2ου ΕΠΑ.Λ. Ευόσμου με θέμα το Μηχανογραφικό Δελτίο και τις Μετεγγραφές, με τη συμμετοχή αποφοίτων του σχολείου μας καθώς και γονέων και κηδεμόνων.
Στόχος της τηλεδιάσκεψης ήταν η έγκυρη ενημέρωση των υποψηφίων σχετικά με τις εκπαιδευτικές επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους μετά την ολοκλήρωση των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς και η παροχή πρακτικών οδηγιών για τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα.
Η κα Ξανθή Παρταλίδου ανέπτυξε χρήσιμες οδηγίες και πρακτικές συμβουλές για τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου, επισημαίνοντας σημεία που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διαδικασία επιλογής σχολών και τμημάτων.
Η κα Αγάπη Ζοπόγλου παρουσίασε τη διαδικασία συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού Δελτίου αναλύοντας τις δυνατότητες εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στη συνέχεια, η κα Παρασκευή Λουστού ενημέρωσε τους συμμετέχοντες για το ισχύον πλαίσιο των μετεγγραφών και των μετακινήσεων μεταξύ τμημάτων Α.Ε.Ι., παρουσιάζοντας τις βασικές προϋποθέσεις και τα κριτήρια που προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία.
Στο τελευταίο μέρος της συνάντησης οι εισηγήτριες απάντησαν σε ερωτήματα των συμμετεχόντων, διευκρινίζοντας ζητήματα που αφορούν τις διαθέσιμες επιλογές και τα επόμενα βήματα που θα ακολουθήσουν οι υποψήφιοι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Ευχάριστούμε τους γονείς και τους μαθητές που συμμετείχαν, τις εισηγήτριες για τη συμβολή τους, καθώς και τον κ. Τάσο Καπάτο για τη φιλοξενία της τηλεδιάσκεψης στην πλατφόρμα Webex.
👉 click εδώ για να δείτε τις αντιστοιχίες Τμημάτων ΑΕΙ για τις μετεγγραφές
- και αύριο Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 19:00 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ Σ.Α.Ε.Κ. 👉 https://2oepalevosmouofficial.blogspot.com/2026/06/blog-post_02.html