Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, καλούμε τους μαθητές της Γ΄ τάξης και τους γονείς τους να συμμετάσχουν σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 και ώρα 19:00, σε τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης για τις δυνατότητες φοίτησης στις Δημόσιες ΣΑΕΚ (πρώην ΙΕΚ).
Σύνδεσμος Webex 👉 https://minedu-secondary.webex.com/meet/enathan
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης θα παρουσιαστούν οι επιλογές εισαγωγής στις ΣΑΕΚ, καθώς και η δυνατότητα των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. να εγγραφούν απευθείας στο Γ΄ εξάμηνο σπουδών.
Η ενημέρωση μπορεί να φανεί χρήσιμη και στους γονείς και μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης, ώστε να γνωρίσουν έγκαιρα τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προοπτικές που προσφέρονται μετά την αποφοίτηση από το ΕΠΑ.Λ.
