Αγαπητοί γονείς και υποψήφιοι μαθητές,
Σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, στις 19:00, θα πραγματοποιηθεί η διαδικτυακή ενημέρωση του 2ου ΕΠΑΛ Ευόσμου για τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Η συμμετοχή όλων κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς θα δοθούν χρήσιμες οδηγίες και θα απαντηθούν ερωτήσεις σχετικά με τις σχολές, τις μετεγγραφές από ΑΕΙ σε ΑΕΙ και τη διαδικασία υποβολής.
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης (Webex): 👉 https://minedu-secondary2.webex.com/meet/ankapatos
Ώρα έναρξης: 19:00 (παρακαλούμε συνδεθείτε λίγα λεπτά νωρίτερα).
2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου