Ενημερώνονται οι απόφοιτοι του 2ου ΕΠΑ.Λ. Ευόσμου ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, από τις 10:00 έως τις 13:00, θα πραγματοποιηθεί η επίδοση των Απολυτηρίων και Πτυχίων των μαθητών της Γ΄ τάξης.
Η παραλαβή των τίτλων σπουδών θα γίνει από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς ανά τομέα και ειδικότητα ως εξής:
- κα Αποστολίδου: ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ
- κα Δαγγά: ΓΚΟΜ, ΓΟΔΟΝΤ, ΓΒΡΕΒ
- κα Θεοχαράκη: ΓΟΙΚ, ΓΜΑΡ, ΓΤΟΥΡ
- κ.Συρμός: ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ
- κα Χλίνκοβα: ΓΠΛ, ΓΠΤ
Παρακαλούνται οι απόφοιτοι να προσέλθουν έγκαιρα στο σχολείο για την παραλαβή των τίτλων σπουδών τους.
Αύριο Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 19:00 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ Σ.Α.Ε.Κ. 👉 https://2oepalevosmouofficial.blogspot.com/2026/06/blog-post_02.html
(το link θα ανακοινωθεί έγκαιρα) 