Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΑ και ΤΗΕΛΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΑΕΚ

 

Ενημερώνονται οι απόφοιτοι του 2ου ΕΠΑ.Λ. Ευόσμου ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, από τις 10:00 έως τις 13:00, θα πραγματοποιηθεί η επίδοση των Απολυτηρίων και Πτυχίων των μαθητών της Γ΄ τάξης.

Η παραλαβή των τίτλων σπουδών θα γίνει από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς ανά τομέα και ειδικότητα ως εξής:

  • κα Αποστολίδου: ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ
  • κα Δαγγά: ΓΚΟΜ, ΓΟΔΟΝΤ, ΓΒΡΕΒ
  • κα Θεοχαράκη: ΓΟΙΚ, ΓΜΑΡ, ΓΤΟΥΡ
  • κ.Συρμός: ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ
  • κα Χλίνκοβα: ΓΠΛ, ΓΠΤ

Παρακαλούνται οι απόφοιτοι να προσέλθουν έγκαιρα στο σχολείο για την παραλαβή των τίτλων σπουδών τους. 

Αύριο Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 19:00 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ Σ.Α.Ε.Κ. 👉 https://2oepalevosmouofficial.blogspot.com/2026/06/blog-post_02.html 

(το link θα ανακοινωθεί έγκαιρα)