Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ - ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ


Ημερομηνία: 13-11-23

ΥΛΙΚΟ «ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ»

Α’ Τάξη

Α’ Τάξη: "Τα παιδιά της Χορωδίας" (Les Choristes‎)

Συμπερίληψη Ο Κλεμέντ Ματιέ (Ζεράρ Γινιό), ένας άνεργος δάσκαλος μουσικής, βρίσκει δουλειά ως επιτηρητής σε ένα σωφρονιστικό οικοτροφείο ανηλίκων. Εκεί, μένει έκπληκτος από τη σκληρή πραγματικότητα της σχολικής ρουτίνας και κυρίως, από τις ακραίες και αναποτελεσματικές μεθόδους που μέχρι τώρα εφάρμοζε ο διευθυντής Ρασίν (Φρανσουά Μπερλάν). Ο Ματιέ αποφασίζει να αρχίσει έναν αγώνα για να προσφέρει μια πνοή αλλαγής στο αυστηρό ίδρυμα, διδάσκοντας στους μαθητές του τη μαγεία και τη δύναμη της μουσικής, αλλάζοντας έτσι τις ζωές τους για πάντα. Ηταν τα καλύτερα χρόνια της ζωής τους. Μόνο που κάποιος έπρεπε να τους το μάθει.


Β’ & Γ’ Τάξη

Ημερομηνία: 13-11-23

"Θεέ μου, τι σου κάναμε" (Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu?) διαπολιτισμικότητα και ιδιότητα του Γάλλου Πολίτη

Συμπερίληψη

Θεέ μου, τι σου Κάναμε; 

Λαϊκή κωμωδία, η οποία έσπασε ρεκόρ εισιτηρίων στη Γαλλία παρακολούθησαν τα παιδιά του 2ου ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ

Αντιμετωπίζοντας τον ρατσισμό και τον μικτό γάμο σε τόνους κωμωδίας, η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός ζευγαριού, στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο Κριστιάν Κλαβιέ και η Σαντάλ Λομπί, οι οποίοι βλέπουν τις πεποιθήσεις του να υπονομεύονται καθώς οι τρεις από τις τέσσερις κόρες τους έχουν παντρευτεί η μία μετά την άλλη με άντρες διαφορετικής καταγωγής και θρησκείας και η τέταρτη, στην οποία βασίζουν τις ελπίδες τους για έναν γαλλικό παραδοσιακό γάμο, ερωτεύεται έναν Καθολικό μεν αλλά Αφρικανό.[

“Κλειστού τύπου” ερωτήσεις

1) Ποιό το όνομα του ήρωα ή της ηρωίδας της ιστορίας; Σημείωσε..............................................
2) Σε ποιά χώρα διαδραματίζεται η ιστορία; Σημείωσε..............................................
3) Ποιό έτος περίπου; Σημείωσε..............................................
4) Οι ήρωες και ο τόπος της ιστορίας είναι αληθινά ή φανταστικά, Κύκλωσε ΝΑΙ ΟΧΙ
5) Τί πρόβλημα αντιμετωπίζει ο ήρωας; Σημείωσε με τέσσερις λέξεις..............................................
6) Tο λύνει μόνος του; Κύκλωσε ΝΑΙ ΟΧΙ

“Ανοιχτού τύπου” ερωτήσεις

7) Τι σου άρεσε περισσότερο στην ιστορία και γιατί;

Σημείωσε...........................................................................................
.........................................................................................................
.........................................................................................................

8) Τι σου άρεσε λιγότερο στην ιστορία και γιατί;

Σημείωσε...........................................................................................
.........................................................................................................
.........................................................................................................

9) Αν ήσουν στη θέση του ήρωα, τι θα έκανες για να λύσεις το πρόβλημα;

Σημείωσε...........................................................................................
.........................................................................................................
.........................................................................................................

10) Αν η ιστορία είχε ένα διαφορετικό τέλος, ποιο τίτλο θα διάλεγες για αυτήν;

Σημείωσε...........................................................................................
.........................................................................................................
.........................................................................................................

-Προετοιμασία 2ης διδακτικής επίσκεψης με θέμα:

“Συμπερίληψη και διαπολιτισμικότητα στο γαλλικό σινεμά”

Διαμοιρασμός ερωτηματολογίων, επεξήγηση, συμπλήρωσης του και ενημέρωση για τις ταινίες που θα προβληθούν.

-Τα παιδιά της χορωδίας-( Α ΕΠΑΛ)

(“Les Choristes)

-(“ Qu'est-ce qu'on a Fait au Bon Dieu?”)

«Θεέ μου τι σου κάναμε;» (Β και Γ ΕΠΑΛ)



-Πραγματοποιήσει δεύτερης διδακτικής επισκέψεις με θέμα

«Συμπερίληψη και διαπολιτισμικότητα στο γαλλικό σινεμά”

Από τα ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν σε τμήματα της Α-Β και Γ λυκείου προκύπτει ότι:

Α τάξη : Σε μεγάλο ποσοστό 90% οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ταινία «Τα παιδιά της χορωδίας» και αντιλήφθηκαν το νόημα της. 

-Ένα ποσοστό του 09 % δεν απάντησε το ερωτηματολόγιο ,είτε λόγω απουσίας από την προβολή, είτε από αδιαφορία( έχουν ήδη δει την ταινία) 


 

Β/Γ τάξη : Σε Μεγάλο ποσοστό 96% οι μαθητές αντιλήφθηκαν την δομή και το περιεχόμενο της ταινίας «Θεέ μου τι σου κάναμε» καθώς και τα μηνύματα που θέλησε να περάσεις σχετικά με την συμπερίληψη και την διαπολιτισμικότητα

- Ένα μικρό ποσοστό 3% φαίνεται να αδιαφόρησε ως προς την διδακτική πλευρά της προβολής της συγκεκριμένης ταινίας.