Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ & ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ

Η παραλαβή των απολυτηρίων θα πραγματοποιηθεί στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου για την Παρασκευή 26/6 και την Δευτέρα 29/6 σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα: 

Παρασκευή

08:30 – 12:00 

  • ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ από την κα Παπαδοπούλου 
  • ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ από τον κ. Ματτά
  • ΓΠΛ, ΓΠΤ από την κα Σταμούλη
  • ΓΚΟΜ, ΓΟΔΟΝΤ, ΓΒΡΕΦ από την κα Καραγώγου

12:00 – 13:00 

  • ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ από την κα Καραγιάννη
  • ΓΠΛ, ΓΠΤ από την κα Χλίνκοβα 
  • ΓΟΙΚ, ΓMAR, ΓΤΟΥΡ από την κα, Τραιανού
  • ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ από την κα Παπασταματάκη  

Δευτέρα 

08:30 – 11:00 (στις 11:00 θα κλείσει η Γραμματεία)

  • ΓΠΛ, ΓΠΤ από την κ. Αντωνιάδου και την κ. Μπουζίνου 
  • ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ από τον κ. Αντωνόγλου και τον κ. Σύρμο 
  • ΓΟΙΚ, ΓMAR, ΓΤΟΥΡ από την κα Δημοπούλου, την κα Παρταλίδου  
  • ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ από την κα Κυριαζή 
  • ΓΚΟΜ, ΓΟΔΟΝΤ, ΓΒΡΕΦ από την κα Πεσκετζή