Η παραλαβή των απολυτηρίων θα πραγματοποιηθεί στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου για την Παρασκευή 26/6 και την Δευτέρα 29/6 σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
Παρασκευή
08:30 – 12:00
- ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ από την κα Παπαδοπούλου
- ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ από τον κ. Ματτά
- ΓΠΛ, ΓΠΤ από την κα Σταμούλη
- ΓΚΟΜ, ΓΟΔΟΝΤ, ΓΒΡΕΦ από την κα Καραγώγου
12:00 – 13:00
- ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ από την κα Καραγιάννη
- ΓΠΛ, ΓΠΤ από την κα Χλίνκοβα
- ΓΟΙΚ, ΓMAR, ΓΤΟΥΡ από την κα, Τραιανού
- ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ από την κα Παπασταματάκη
Δευτέρα
08:30 – 11:00 (στις 11:00 θα κλείσει η Γραμματεία)
- ΓΠΛ, ΓΠΤ από την κ. Αντωνιάδου και την κ. Μπουζίνου
- ΓΗΛΚ1, ΓΗΛΚ2, ΓΗΛΝ από τον κ. Αντωνόγλου και τον κ. Σύρμο
- ΓΟΙΚ, ΓMAR, ΓΤΟΥΡ από την κα Δημοπούλου, την κα Παρταλίδου
- ΓΝΟΣ, ΓΒΙΒΕ, ΓΑΙΣΘ από την κα Κυριαζή
- ΓΚΟΜ, ΓΟΔΟΝΤ, ΓΒΡΕΦ από την κα Πεσκετζή
