Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, το πρωί, στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου η ενημερωτική συνάντηση για τους μαθητές της Γ΄ τάξης και τους γονείς τους σχετικά με το Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες που προσφέρει ο θεσμός της Μαθητείας. Οι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για το σημαίνει δεσμευμένη αίτηση αλλά και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της ΙΑ΄φάσης του προγράμματος, τέλος είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία συμμετοχής.
Την ενημέρωση ανά ειδικότητα πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου: η κα Ν.Κυριάζη για το Δ-ΑΙΣΘ, ο κ.Μ.Καπουργιαννίδης για το Δ-ΟΔΟΝΤ, η κα Μ.Γούσιου και η κα Μ.Τρυφινοπούλου για το Δ-ΝΟΣ, η κα Π.Μπαλτά για Δ-ΚΟΜ, η κα Μ.Κραστάνα και ο κ.Θ.Ανδρικάκης για το Δ-ΒΙΒΕ, η κα Ε.Μήνδρου και η κα Κ.Κουμμάτη για το Δ-ΒΡΕΦ, ο κ.Λ.Ναθαναηλίδης για το Δ-ΗΛΝ, η κα Φ.Μαρνέλλου και η κα Ειρ.Συμεωνίδου για το Δ-ΤΟΥΡ, η κα Γ.Φλώρου για τα Δ-ΠΛ και Δ-ΠΤ, η κα Χ.Καραγιάννη για το Δ-ΗΛΚ και η κα Ξ.Παρταλίδου με την κα Ζ.Παναγιώτου για το Δ-ΟΙΚ.
Το σχολείο ευχαριστεί τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον τους για την συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα.
👉 click εδώ για να δείτε το περυσινό χρονοδιάγραμμα
Παρακαλούμε γονείς και μαθητές να λάβουν μέρος στις επόμενες δύο (02) προγραμματισμένες ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις που διοργανώνουμε για τα παιδιά της Γ΄τάξης:
- αύριο Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 19:00 Γ΄ΤΑΞΗ: ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ, ΤΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ 👉 https://2oepalevosmouofficial.blogspot.com/2026/05/blog-post_31.html
- και μεθαύριο Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 19:00 ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ - ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ Σ.Α.Ε.Κ. 👉 https://2oepalevosmouofficial.blogspot.com/2026/06/blog-post_02.html







