Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ "ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΕΠΑΛ"

 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, το πρωί, στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου η ενημερωτική συνάντηση για τους μαθητές της Γ΄ τάξης και τους γονείς τους σχετικά με το Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες που προσφέρει ο θεσμός της Μαθητείας. Οι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για το σημαίνει δεσμευμένη αίτηση αλλά και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της ΙΑ΄φάσης του προγράμματος, τέλος είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία συμμετοχής.

Την ενημέρωση ανά ειδικότητα πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου: η κα Ν.Κυριάζη για το Δ-ΑΙΣΘ, ο κ.Μ.Καπουργιαννίδης για το Δ-ΟΔΟΝΤ, η κα Μ.Γούσιου και η κα Μ.Τρυφινοπούλου για το Δ-ΝΟΣ, η κα Π.Μπαλτά για Δ-ΚΟΜ, η κα Μ.Κραστάνα και ο κ.Θ.Ανδρικάκης για το Δ-ΒΙΒΕ, η κα Ε.Μήνδρου και η κα Κ.Κουμμάτη για το Δ-ΒΡΕΦ, ο κ.Λ.Ναθαναηλίδης για το Δ-ΗΛΝ, η κα Φ.Μαρνέλλου και η κα Ειρ.Συμεωνίδου για το Δ-ΤΟΥΡ, η κα Γ.Φλώρου για τα Δ-ΠΛ και Δ-ΠΤ, η κα Χ.Καραγιάννη για το Δ-ΗΛΚ και η κα Ξ.Παρταλίδου με την κα Ζ.Παναγιώτου για το Δ-ΟΙΚ. 


Το σχολείο ευχαριστεί τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον τους για την συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα. 

👉 click εδώ για να δείτε το περυσινό χρονοδιάγραμμα 

Παρακαλούμε γονείς και μαθητές να λάβουν μέρος στις επόμενες δύο (02) προγραμματισμένες ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις που διοργανώνουμε για τα παιδιά της Γ΄τάξης: