Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 27-01-2020



ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΑΡΓΑΛΑΒΙΝΗ ΜΑΡΙΑ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΒΑΣΙΛΑ ΙΩΑΝΝΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΒΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ

ΓΑΒΡΑ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΑΓΓΛΙΚΗΣ

ΓΟΥΣΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΓΡΟΖΤΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΑΓΓΑ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

ΖΟΠΟΓΛΟΥ ΑΓΑΠΗ, ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ

ΘΕΟΧΑΡΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

ΔΙΓΚΑ ΛΟΥΛΑ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΚΑΛΑΪΤΖΟΓΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

ΚΑΡΑΓΩΓΟΥ ΖΩΗ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΚΑΡΑΜΑΛΗ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΒΙΟΛΟΓΟΣ

ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ

ΚΑΣΚΑΜΑΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

ΚΑΤΣΑΒΟΥ ΚΑΙΤΗ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΚΑΠΟΥΡΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ, ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΗΣ

ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΚΛΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΑΓΓΛΙΚΗΣ

ΚΟΡΤΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΚΟΥΜΜΑΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ

ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΚΥΡΙΑΖΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΚΥΡΙΑΖΗ ΝΑΝΑ, ΑΓΓΛΙΚΩΝ

ΛΑΛΑΓΚΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ, ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΛΙΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΜΑΡΝΕΛΛΟΥ ΦΑΝΗ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΜΑΥΡΟΦΡΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΜΕΡΣΙΝΗ ΙΩΑΝΝΑ, ΦΥΣΙΚΟΣ

ΜΗΝΔΡΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ

ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΜΟΡΦΟΥΛΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΜΟΥΤΣΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΜΠΑΛΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ, ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

ΜΠΕΛΛΗ ΖΩΗ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΜΩΥΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΝΑΘΑΝΑΗΛΙΔΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

ΝΤΑΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΝΤΙΣΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΙΑΤΡΟΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ

ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ, ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ

ΡΑΛΛΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΡΩΜΑΝΟΣ ΗΛΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ

ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΘΕΟΛΟΓΟΣ

ΣΕΒΑΣΤΙΑΔΟΥ ΣΑΡΡΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΧΑΪΔΩ, ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΣ

ΣΑΜΑΡΑ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΣΑΠΟΥΝΤΖΗ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΓΑΛΛΙΚΗΣ

ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΣΤΟΪΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ

ΤΡΑΪΑΝΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΤΡΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΤΡΥΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΙΡΗ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΤΣΙΟΚΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΦΛΩΡΟΥ ΓΙΑΝΝΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ

ΦΡΕΜΕΝΤΙΝΗ ΝΑΤΑΛΙΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

ΧΑΤΖΗΝΩΤΑ ΑΝΘΗ, ΝΟΜΙΚΟΣ

ΧΗΝΟΥ ΝΑΤΑΣΑ, ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ

ΧΛΙΝΚΟΒΑ ΛΙΒΙΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

*
* * *
*


ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ 2 ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ 

  1. Οι μαθητές είναι όλοι ίσοι απέναντι στους νόμους του Σχολείου. Η μόνη διάκριση είναι ο βαθμός επιμέλειας και χρηστότητας.
  2. Το Σχολείο είναι ο χώρος όπου καλλιεργείται η εξύψωση του πνεύματος μέσα από τη μόρφωση, οι πανανθρώπινες αξίες της ελευθερίας και της δημοκρατίας, οι οικολογικές και φυλετικές ευαισθησίες.
  3. Η εμφάνιση και η όλη παρουσία είναι δικαίωμα και τρόπος αυτοέκφρασης του καθενός. Δεν μπορεί, όμως, να προκαλεί το αίσθημα των συνανθρώπων και να ξεπερνά τα όρια που χωρίζουν το ωραίο από το άσχημο και το παραδεκτό απ’ το χυδαίο.
  4. Η φοίτηση στο Σχολείο πρέπει να είναι τακτική. Σε περίπτωση ανάγκης πρέπει να ενημερώνεται το Σχολείο και με το νόμιμο κάθε φορά τρόπο να δικαιολογούνται οι απουσίες.
  5. Το κάπνισμα, πέρα από κάθε αμφιβολία, προκαλεί φοβερές συνέπειες στην υγεία των ανθρώπων και ιδιαίτερα των νέων. Γι’ αυτό απαγορεύεται από το νόμο ρητά στους δημόσιους χώρους, και φυσικά και στο Σχολείο.
  6. Η στάση, η συμπεριφορά και η παρουσία απέναντι στους καθηγητές και τους συμμαθητές πρέπει να είναι εκείνη που θα περίμενε καθένας από τους άλλους για τον εαυτό του. Βασικός κανόνας της συμπεριφοράς πρέπει να είναι ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και η γνώση ότι η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί όπου αρχίζει η ελευθερία του άλλου.
  7. Το διδακτήριο και όλα τα υπάρχοντα σ’ αυτό είναι δημόσια περιουσία. Κάθε φθορά ή καταστροφή αντικειμένων του Σχολείου θέτει σ’ αυτόν που τις προκάλεσε την υποχρέωση αντικατάστασης τους.
  8. Η παιδαγωγική διαδικασία απαιτεί ατμόσφαιρα ηρεμίας και μορφωτικό έργο παράγεται όταν υπάρχει κλίμα ευγένειας και σεβασμού. Πράξεις και παραλείψεις που καταστρέφουν αυτό το κλίμα είναι καταδικαστέες στη συνείδηση των μαθητών των ιδίων γιατί προσβάλλουν την αξιοπρέπεια τους και υποτιμούν τη νοημοσύνη τους. Δημοκρατία δεν σημαίνει οποιαδήποτε πειθαρχεία και υπακοή. Πειθαρχία χωρίς δημοκρατία είναι βία, αλλά και δημοκρατία χωρίς πειθαρχία είναι αβάσταχτη αταξία. Η δημοκρατία δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς συνείδηση χρέους.
  9. Η μαθητική ιδιότητα, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις δεν χάνονται κατά τις εξωδιδακτικές εκδηλώσεις του Σχολείου, γιορτές, εκδρομές κ.λ.π. Ότι, επομένως, ισχύει για τη σχολική καθημερινότητα, ισχύει και για τις υπόλοιπες εκδηλώσεις του Σχολείου.
  10. Τέλος, απαγορεύεται, από το νόμο, η χρήση των κινητών τηλεφώνων στο Σχολείο και η βιντεοσκόπηση οποιουδήποτε.